Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Respect.

Χρυσαφί Nissan Micra, με ένα μεγάλο κόκκινο «Ν» στο πίσω τζάμι, ανεβαίνει την Κηφισίας με ταχύτητα που το προσπερνούν κι οι πεζοί.

Σταματάει στο φανάρι και ο οδηγός του διπλανού αυτοκινήτου αρχίζει να φωνάζει και να χειρονομεί.

Κατεβαίνει το τζάμι του Micra και η οδηγός, γύρω στα 45, με μωβ ταγέρ και κοντό μαλλί βαμμένο κόκκινο, του λέει ψύχραιμα, παραπονιάρικα κι ηδυπαθώς: «Δεν είδατε το νι μου;»


ΥΓ Κάτι άκουσα ότι η αντίστοιχη Σαλονικά θα έλεγε "Έχω πίσω μου Ν". Εξ ίσου καλό, αν και του λείπει το νάζι...

Δ

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος23/6/09, 11:37 π.μ.

    καλημέρα!

    μάλλον καλά θα άκουσες, αλλά κάνεις και ένα λάθος!
    Το νάζι δεν είναι πάντα "λεκτικό", μπορεί το μπρίο να υπάρχει σε μια ανεπαίσθητη κίνηση ή ακόμη, σε περίπτωση πλήρους ακινησίας, μπορεί όλο το νάζι να χωρέσει σε ένα μόνο βλέμμα!

    πάντως εγώ τα "νάζια" τα προτιμώ στις σιωπές!
    Ειδικά σ'αυτό που λέει η παραπάνω σαλονικιά, όπως μας λες, η σιωπή ανάμεσα στο μου και στο "Ν", πρέπει να έχει διάρκεια...

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή